fjortis stavning

  •  
    • "*** e en skitgo flikka ...som ja har kännt o bott granne meh i typ... humm. aa sen ja va 6 år iaf.. 11-12 år.faan va gulli du e som kommer ihåg första dagen *skratt* när du sprang runt trädet *asG* jeje...Du e alltid så snäll o finns jämt när man behöver dej ;) omtänksam å kan alltid prata me dej när d gäller vissa saker hehe... Å sen finns ju din garderob ju osså:P haha där kan man springa in om man inte har nåt *asG* Så ni e varmt Välkomna *skrattar* Du dansar ju osså asdukti juh... fan du får komma upp te guld nu tjejen ba en prick kvar men den tar du läätt ;)"

 

  •  
    • Översättning: "*** är en trevlig flicka, som jag har känt och bott granne med nu i ett antal år, sedan jag var cirka sex år. Eller åtminstone elva till tolv år. Åh, vad gullig du är som kommer ihåg första dagen (skratt). När jag sprang runt trädet (skratt). Nåja, du är alltid så snäll och finns alltid där när man behöver dig. Du är omtänksam och kan jag kan alltid prata med dig när det gäller en del saker. Och sedan finns ju din garderob också. Där kan man springa in om man inte har något att göra (skratt). Så ni är varmt välkomna. Du är ju väldigt duktig på att dansa också. Så du får komma upp till guld nu, tjejen. Det är bara en prick kvar ,men det tar du lätt.

Kommentarer
Postat av: vendela

checka bloggen kompis fjortis jag e oxå fjortis

2010-01-29 @ 15:15:00
URL: http://fjollavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0