Fjortisskämt

Två "Fjortisar" står på en Busshållplats , när dom ser en blind man gå över vägen .

Fjortis 1 : Fan , jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag var blind.


Fjotis 2: Nä !! Hur vet man om det kommer någon bil liksom ?


Fjortis 1 : ELLER HUR !! Tänk att va blind, då kan man typ inte ens använda Mascara, eftersom man inte ser vad man gör liksom!


Fjortis 2: Det har du rätt i !! Tänk livet skulle suga om man va blind!


Fjortis 1: SHIT!!!! han kollar ju hit!! GÖM DIG FÖR FAN !!!!

Två lärare och två tjejer ~14 sitter vid ett bord och äter.
Tjej 1 (vänder sig till lärare) 1: Alltså, är barr nyttigt på något sätt?
Lärare 1: Eh, alltså, jag vet inte riktigt. Vaddå då?
Tjej 1 (lägre): Ehm… jag brukar äta det ibland.
Lärare 2: Jaså, är det därför som vi har så mycket virke över nu när du har slutat på träslöjden!
Tjej 2 (eftertänksamt): Jag åt upp en grillpinne igår.






Kommentarer
Postat av: Anonym

dom var bra ^^

2009-08-01 @ 16:52:10
Postat av: Anonym

HAHHAHAHA xd

omg , så jävla roligt :)

2010-04-26 @ 10:15:38
URL: http://salomesegnavarld.blogg.se/
Postat av: mejjj!

asså kul! checka: hanghar.blogg.se

asså liksom bra blogg

2012-04-02 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0